Italia, 1508. Un gran bloque de mármol é transportado dende as canteiras de Carrara ata Roma para o taller de Miguel Ánxo, que traballa sen descanso nas estatuas que gardarán a tumba do Papa Xullo II. Sen embargo, o propio Pontífice obriga ao escultor a abandonar a labor contra a súa vontade para pintar a bóveda da Capela Sixtina. Iniciada a despeito, Miguel Ánxo non tarda en deixar a obra e fuxir ás canteiras de Carrara. Ao final, o Papa convéncelle para que reanude o traballo, o que se converte nunha batalla ideolóxica polas diferentes formas de pensar de ámbolos dous protagonistas. O resultado final será unha das indiscutibles obras mestras da pintura.
As nosas pelis
lunes, 7 de abril de 2008
"El tormento y el éxtasis" de Carol Reed (1965)
Etiquetas:
arte do Renacemento,
historia da arte,
Idade Moderna,
Miguel Anxo,
Renacemento
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario